Oferta

 

BASIC (1) - poziom podstawowy

to wprowadzenie w metodę PILATES, od którego każdy uczestnik powinien zacząć. Na tych zajęciach uczymy podstawowych zasad Pilates jak stabilizacja kręgosłupa i miednicy, czym są mięśnie środka i jak je właściwie uruchomić oraz jak skoordynować ruch z prawidłowym oddechem aby efektywnie wykonywać ćwiczenia. Uczymy czym jest stabilizacja kręgosłupa a czym jego mobilizacja. Pilates BASIC ćwiczymy w większości przypadków na macie bez żadnego sprzętu.

 

 

BASIC PLUS (2) - poziom średniozaawansowany

To kolejny poziom zaawansowania, gdzie podnosimy poprzeczkę i dodajemy sobie wyzwań: łączymy podstawowe ćwiczenia, poznajemy trudniejsze wersje ćwiczeń i wprowadzamy nowe. Zaczynamy również pracować ze sprzętem, który dodaje trudności. Pracujemy nad koordynacją, precyzją i płynnością ruchów. Dla kogo jest PILATES Basic PLUS? Dla osób, które poznały podstawy i wiedzą czym jest stabilizacja, czym jest centrowanie, czym jest prawidłowy oddech, czym jest własne bezpieczeństwo. Które, ćwiczą w ProSSto min 6 miesięcy, które, CHCĄ i MOGĄ pozwolić sobie na więcej. 

 

 

MIX (3) - poziom zaawansowany

to zaawansowany poziom zajęć Pilates, podczas których wprowadzamy  najbardziej zaawansowane ćwiczenia tzw „matę klasyczną”. To najtrudniejszy poziom zajęć Pilates, gdzie wprowadzamy płynne przejścia pomiędzy nimi, przyśpieszając tempo i utrzymując ciągłość ruchu. Tutaj każdy uczestnik doskonale zna zasady i ćwiczenia Pilates, jak również swoje własne możliwości. Tutaj się nie uczymy, tutaj płynnie ćwiczymy. Taka praca pozwala nam poprawić naszą wytrzymałość, siłę i kondycję. Poziom Flow jest skierowany wyłącznie do osób zdrowych, bez żadnych problemów z kręgosłupem, które przeszły przez wszystkie wcześniejsze poziomy w naszym studio. 

 

PILATES STRETCHING (wszystkie poziomy)

Stretching jest skierowany do wszystkich uczestników bez względu na wiek i poziom zaawansowania. Jest to bezsprzecznie najlepszy sposób uelastyczniania mięśni i zwiększania ruchomości w stawach, jest to świetne uzupełnienie innych wzmacniających zajęć pilates zgodnie z zasadą 'aby mięśnie efektywnie wzmacniać, najpierw trzeba je rozluźniać'.  Tutaj stosujemy metodę „naturalnego stretchingu” czyli najbezpieczniejszej techniki rozciągania mięśni w wygodnych, bezpiecznych, izolowanych pozycjach wyjściowych, gdzie zakresy ruchu są optymalne, bez bólu czy pogłębiania. Pracujemy również nad rozluźnianiem całych taśm powięziowych. Wykorzystujemy roller i paski do jogi, przydatna będzie często zwykła piłka tenisowa

 

 

PILATES PERSONAL / PILATES DUO

Zajęcia personalne (Pilates PERSONAL) czy zajęcia pół-personalne (Pilates DUO PERSONAL) to najbardziej skuteczny trening, gdzie Twój nauczyciel skupiony jest na Tobie w 100%, ćwiczenia są specjalnie dobrane i dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb i Twojego poziomu zaawansowania. Zajęcia odbywają się na dużym pilatesowym sprzęcie jak REFORMER, WIEŻA czy KRZESŁO - to są dodatkowi "nauczyciele" poza nami i grawitacją :-) Zajęcia te pozwalają na zmaksymalizowanie jakości wykonywanych ćwiczeń – tak istotnych w metodzie Pilates – osiągnięcie perfekcyjnej precyzji a tym samy przyśpieszenie osiągnięcia efektów. 

 

Copyright®ProSSto All rights reserved

ProSSto Pilates i Zdrowie  -  ul. Kasprowicza 54, 01-871 Warszawa, Metro Stare Bielany  -  info.prossto@gmail.com  -  602 311 445